20 Mayıs 2012 Pazar

Versatile Blogger ;)

Polyanna's home  canım benim bu mim için de teşekkür ederim :) ve geç yazdığım için de özürlerimi bir borç bilirim :))

Malum mezun olma telaşı ve bitirme projesi sıkıntısı falan falan...

Sanırım bu mim için de birinci şart 11 blog mimlemem gerekiyormuş ancak ben daha bu alemde yeni olduğum için bir kişiyi mimlemek istiyorum :) O da benim kader arkadaşım :)) ayşa's home

Neredeyse her gün beraberiz zaten haber veririm ben ona :))

Gelelim 3. kurula, kendim ile ilgili 7 bilgi paylaşmam gerekiyormuş.

1. 7 rakamı benim uğurlu sayımdır. Hoş nedendir bilmem tanıdığım insanların yarısının uğurlu rakamı 7 :( onu geçtim ben senelerdir 12 diye tutunurum çünkü ilk aşkımın takma adını 12 koymuştum ve neden koyduğumu ne kadar zorlasam da, günlüğüme baksam da bulamadım. 13 yaşında koyduğum bir şey sonuçta ve bu yüzden 2012 yılının benim yılım olacağının seneler öncesinden hayalini kurardım. 2012 yılına girerken tüm herkes için bu yılın önemli olduğuna şahit oldum. Bu ne arkadaş ya :S bana özel diye saydığım her şey meğer herkesin hayaliymiş.

2. Telefonu vücuduna yapışık yaşayanlardanım 6 ay öncesine dair bir alışkanlık :)) sesi sonuna kadar açık, titreşimde ve vücuduma yapışık olmasına rağmen her 3 dk da bir kontrol etme ihtiyacı duyanlardanım. Sanırım takıntılıyım :'(

3. Gördüğü bütün kumbaraları alan, özellikle inek şeklinde ve kırmızı vosvos şeklinde olanları ama para biriktirmeyi bir türlü beceremeyen bir kişiliğe sahibim.

4. Ortaokulun birinci sınıfından bu yana günlük tutuyorum (13 yıldır yani :)) ve onları kilitli bir sandığın içerisinde saklıyorum :))

5. Hava sıcak olsa bile klimanın soğunu fulleyip yorgana sarılıp uyumayı sevenlerdenim.

6. Aşırı derecede unutkanım ve bu huyumun bana eksileri kadar artıları olduğu için düzeltmeyi istemiyorum. Çünkü tüm canımı acıtan şeyleri saniye sektirmeden unutuyorum ;) nasıl oluyor diye sormayın çünkü uzun hikaye beynimle oyun oynadım ve bu konuda onu tembelleştirdim, bu da senelerimi aldı :))

7. Son olarak da kendimi sürekli eleştiren bir tipim acı ama gerçek...


Polyanna'cım tekrar teşekkürler canım benim :)) bu arada logo ya üstte yer verdim.

Bugünlük de benden bu kadar, esen kalın :P



                                               Saçma sapan bir ruh haline sahip olan ben...


1 yorum:

  1. Yazını yeni gördün hatun. Hemen yazıyorum. Bu arada yeni blog tasarımın on numero olmuş. :)

    YanıtlaSil