5 Mayıs 2012 Cumartesi

Ben Böyle Kısmetsizlik Görmedim!!!

Arkadaş tamam ölüp bitmiyorum yalnızlıktan, ya da en azından aramıyorum illa biri olsun diye, ne bileyim çok bayılmıyorum birinin varlığına, ya da tamam yaaa yalnızım ve evet birinin varlığını istiyorum artık offf!!!

Ama ben böyle bir kısmetsizlik görmedim ya, elbet herkesin vardır böyle opsesif rastlantıları, ne bileyim mesela en yakın arkadaşlarımdan birinin 1 aydan fazla ilişkisi sürmüyor, istisnasız her başlayan ilişkisi 1 ayda bitiyor. Artık olumsuz düşünmekten bitmeyeceği varsa bile bitiyor zaten de neyse...

En azından onun 1 ayda sürse, ortada bir ilişkisi var. Bende bu olay hiç başlamadan sonlanıyor. Kara büyü gibi birini tanıyorum hııhhh evet tam benlik bu, ne kadar hoş biri, bana bakıyor, göz göze geliyoruz acaba hoşlandı mı o da? Moduna giriyorum, akşamına facebook, twitter her bir sosyal ağda ekleşiyoruz (ki genelde karşı taraf ekler beni). Ama sonrası yok, yok yani o gün hiç yaşanmamış öyle biri yokmuş gibi. Varlığını bile görmüyorum, sırf iş güç sahibi, yoğun insanları seçtiğimden midir bilmiyorum ama artık şizoya bağladım onu biliyorum.

Acaba hacıya hocaya mı gitsem modundayım :)) Umut fakirin ekmeği naparsın :P


                                                                                      Kısmetsiz olan ben...


2 yorum:

  1. yaaaa işte bu benim! kahretsiiin. aynı kısmetsizliği ben de yaşıyorum.çok pis isyan edesim var :))) sen bi hocaya git bakalım işe yararsa ben de giderim eheh :)))

    YanıtlaSil
  2. Hocaya gittiğimde ne diyeceğimi de bilmiyorum ki. Hocam valla bende bir kısmetsizliktir gidiyor bir bakın bakalım neyin nesidir bu olay :S Ya da "biri var aşık olur gibi olduğum hayrına onu da bana aşık etsene" mi? :)))

    YanıtlaSil