13 Haziran 2012 Çarşamba

İsmini sonsuzluğa akıtmak…


(Benimde gönderilmemiş mektuplarım(mektuptan kasıt yazı tabi) var, eşelerken buldum ve sizinle paylaşmak istedim)

İsmini sonsuzluğa akıtmak…

Zaten sevmiyorum ismini, bir de her ismini sayıklayışımda içimde ki yangın ve onun geride bıraktığı can acısı daha da nefret ettiriyor kendinden. Unutmak istiyorum her şeyinle seni, senden geriye hiçbir şey kalmasın bende, içimde, beynimde. Onca yılın ve yaşanmışlığın ardından seni düşündüğümde yüzüme küçük de olsa tebessüm getirecek bir şey arıyorum ama bulamıyorum. O zaman niye bu çırpınış, bu özlem bir anlasam…

Sanırım artık sözün bittiği yerdesin çünkü yazacak bir şey bulamıyorum sana dair. Her kalemi elime alışımda nefret kusmak, tiksindiğimi belli edecek en anlamlı kelimeyi arayarak geçiriyorum vaktimi ve sonunda pes ediyorum. Beni her şeyden soğuttun, kendimden, hayattan, geçmişimden ve geleceğimden…

Yine de her şey için teşekkürler, büyüttün beni, kendimi kandırmak için taktığım pembe gözlüğümü çıkarıp, ayaklarının altında ezerek gerçek dünyayı gösterdin bana. Bu yüzden kızamıyorum da sana, yaşamam gerekiyordu demek ki yaşadım diyorum. Bu yüzden her kızın karşısına senin gibi bir pisliğin çıkması lazım diyorum. Bu yüzden beddua etmiyorum sana Allah’ın dan bul bile demiyorum, sadece ne halin varsa gör diyorum yeter ki benden uzak ol. Bu saatten sonra varlığını bile duymak istemiyorum, ismini, cismini hiç bir şeyini…

Şimdi bir yol arıyorum, bir ışık seni sonsuzluğa gömecek ve beni aydınlığa çıkaracak küçük de olsa bir ışık. Ama her zaman ki gibi bulamıyorum çünkü en başından beri hep Allah sana yardım etti, bana ise geriye oturup dövünmek kaldı. Düşünüyorum da hala bulamıyorum bunun sebebini neden sen bu kadar adi birisiyken üzülen hep ben oluyorum. Neden her seferinde kaybeden ben oluyorum. Neden ben yerimde sayarken sen yol alan oluyorsun. Neyse artık umurumda bile değil bunların hiç birisi, eğer bir tanecik dilek şansım varsa ben onu senin hayatımdan yok olman için kullanıyorum. Git ve kendi pisliğinde boğul…

Haa sakın merak etme beni, zaten merak etmezsin de hani olursa diye diyorum, ben sensiz olan hayatımda senin harabeye çevirdiğin yeri toparlayıp, belki sporcu olmayan ama yine de içimi titretebilen kocamla, senin zamanında hayal ettiğin denizin kenarında yıldızları seyrediyor ve Allaha yanımdaki erkeği bana nasip ettiği için binlerce kez şükür ediyor olacağım…





                                                                        Sözde gururlu olan ben…

2 yorum:

  1. Nekadar icten yazmissin tatlim keyifle okudum diyebilirim yazilarini devamini beklerizz :))

    YanıtlaSil