25 Haziran 2012 Pazartesi

Baba Ben İstanbul'a Gidiyorum!!!

Ve bu kız mezun olur, çok da güzel olur, hatta kapanışı da TUHİD(Türkiye Halkla İlişkiler Derneği) ödül gecesi ile kapatarak anlamlı hale getirecektir.

Yandaki resim de, Tuhid'in İstanbul'un Markalaşması üzerine yaptığı yarışma için hazırladığımız logo.

Şimdi ben mezun oldum ya hani, ee bir de reklamcı olacağım zaten, o yüzden İstanbul'a göç ediyorum. Şuan ne kadar kolay çıktı cümleler klavyem'den. Oysa tüm bu süreç şuana kadar olmasa da bundan sonra biraz sancılı olacağa benziyor. Umarım olmaz tabi de, ne bileyim "merhaba İstanbul ben geldim, hadi içine al beni" modunda ilerlemiyor her şey maalesef. Bir süre yurtta kalacağım. Kalacağım yurtta özel yurt olduğu için beni maddi açıdan yıpratacağa benziyor. Ee tabi bir de çalışacak olduğum ajansta stajyer (lanet olası sıfattan bir türlü kurtulamadım) konumunda çalışacağım için züürtüm anlayacağınız. Bakalım ya kısmet :)

Hayatımla ilgili belirsizlikler bitsin diye yırtınırken, temennim bu belirsizliklerin içerisine daha da saplanmamak. Senelerdir tatil yapmamama rağmen sırf bir yerden başlayayım artık diye, atıyorum kendimi meslek hayatına. Bir önceki yazımda o malum kişiden kurtulduğuma dair şeyler yazarken, mezuniyet balomda içip içip kafayı bulunca dayanamayıp aradım :'( Bir senedir tam bitti derken, yine alevlendirdim iki taraflı bir şeyleri sanırım.



                                                                    Çabaladıkça dibe batan ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder